Plánovací systém, ktorý Vám nedovolí zabudnúť na klienta. Dáta sú vždy aktuálne a vy už nepremeškáte žiadnu obchodnú príležitosť.
Plánovanie úloh
Obchodné príležitosti
Máte plnú kontrolu nad plánovaným obchodom. Obchody dotiahnete do konca aj vďaka dokonalému prehľadu o dianí v teréne.
Teritoriálny manažment
Teritóriá sú rozdelené na kraje, okresy a mestá. Všetky manažérske dáta si viete kontrolovať na úrovni jednotlivých teritorií.
CRM systém, vďaka ktorému:
Detailne spoznáte klientov, pochopíte ich konanie a ľahšie rozpoznáte kľúčových zákazníkov a ich potenciál.
Plánujete a kontrolujete obchody a kampane. Máte lepšiu kontrolu nad dianím vo firme a v teréne.
Ľahko zmeriate výsledky a vyhodnotíte efektivitu predajných tímov každý deň.
Funkcie Terra Track pre farmáciu:
Teritoriálne členenie na kraje, okresy, mestá, mestské časti.
Evidencia zariadení (najčastejšie lekární) s vyplnenými údajmi už pri inštalácii.
Zariadenia rozdelené do typov, napríklad nemocnice, verejné lekárne, filiálna lekáreň, nemocničná lekáreň.
Plánovanie obchodov a akcií na úrovní zariadení a klientov.
Informácie o predajoch.
Zobrazenie údajov na mape.
Kľúčové charakteristiky Terra Track pre obchodné spoločnosti
Fázy predaja pod Vašou taktovkou: Od zaznamenania prvého kontaktu cez plánovanie stretnutí až po zaznamenanie uskutočneného obchodu.
Plánovanie úloh a kampaní: Terra Track Vám nedovolí zabudnúť na klienta ani na žiadnu úlohu. Všetko si naplánujete vopred už v teréne a určíte si čas kedy sa má udalosť pripomenúť.
Vyhodnocovanie a meranie výsledkov.